Πρόγραμμα - thefittingroom.gr

Tuesday

  • Pilates Mat

    Απόλυτη ισορροπία μυαλού και σώματος

    Τι προσφέρει Η μέθοδος Pilates βελτιώνει την δύναμη, την αντοχή, την ισορροπία, την ευλυγισία και τον συντονισμό, περιλαμβάνοντας ένα σύνολο ασκήσεων, οι οποίες αρχικά δημιουργήθηκαν για αποκατάσταση τραυματισμών. Οι ασκήσεις αυτές απαιτούν αυτοσυγκέντρωση και σωστές αναπνοές και ακολουθούν ένα λογικό σύστημα οργάνων όπως μπάλες και λάστιχα, που σκοπό έχουν να δυναμώσουν την πλάτη. Τα οφέλη των ασκήσεων είναι ευεργετικά για το σώμα και το μυαλό, αφού συγχρόνως μειώνουν το άγχος. Στην εκτέλεση των ασκήσεων δίνεται έμφαση στην ακρίβεια, την ευθυγράμμιση του σώματος, τη συνεχή ροή των κινήσεων και κυρίως στη σωστή αναπνοή. Που απευθύνεται Η μέθοδος Pilates απευθύνεται σε όλους, άσχετα με το πόσο γυμνασμένος ή όχι είναι κανείς, αποτελώντας την ιδανική άσκηση αφού ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων, από ανθρώπους που κάνουν καθιστική ζωή και εργασία, μέχρι αθλητές. Μπορεί επίσης να εφαρμοστεί με μεγάλη αποτελεσματικότητα και σε ειδικές παθήσεις (σκολίωση, κύφωση, οσφυαλγία, παθήσεις δίσκων, αυχενικό σύνδρομο) ή τραυματισμούς, από άτομα τρίτης ηλικίας, ακόμη και από εγκύους. Τα groups στο The Fitting Room είναι ολιγομελή (μέχρι 7 άτομα), ώστε η γυμνάστρια να μπορεί να επικεντρώνεται καλύτερα στις ανάγκες κάθε ασκούμενου. Μην ανησυχείς αν είναι η πρώτη σου φορά στην μέθοδο Pilates. Με λίγη καλή θέληση από την πλευρά σου και με μια καλή γυμνάστρια από την πλευρά μας, θα δεις ότι όλα γίνονται!  Πατώντας στο "Πρόγραμμα", στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Pilates Mat.

     

    17:00 to 18:00
  • Cross Training

    Ανακάλυψε τα όρια σου!

    Γιατί να δουλεύουμε μεμονωμένες μυικές ομάδες, όταν μπορούμε να δουλεύουμε έχοντας ολόκληρο το σώμα σαν εργαλείο; Cross Training σημαίνει ολοκληρωμένη εκγύμναση με μίξη διαφορετικών ειδών γυμναστικής, που προσφέρουν αύξηση του μεταβολισμού, καύση λίπους και μυική ενδυνάμωση. Το Cross Training αποτελεί το ιδανικότερο πρόγραμμα άσκησης, αφού βελτιώνει την γενική φυσική κατάσταση, συνδυάζοντας αερόβιες ασκήσεις και ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης. Στο Cross Training δεν εστιάζουμε μόνο την δύναμη ή την αντοχή, αλλά στοχεύουμε στην βελτίωση και των 10 χαρακτηριστικών που ορίζουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης:
    • ακρίβεια
    • ισορροπία
    • συντονισμός
    • ευλυγισία
    • ευκαμψία
    • σθένος
    • αντοχή
    • ταχύτητα
    • ισχύς
    • δύναμη
    Οι ασκήσεις, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν τρέξιμο, σχοινάκι, κάμψεις, έλξεις, γυμναστική εδάφους, άρσεις θανάτου, καθίσματα, μετακινήσεις φορτίων και χρήση του TRX και των Lebert Equalizer και Buddy System. Το Cross Training απευθύνεται σε κάθε υγιή, χωρίς μυοσκελετικά προβλήματα (μέση, γόνατα), ασκούμενο και σε κάθε ηλικία. Ανακάλυψε τα όρια σου με μοναδικό αντίπαλο τον χρόνο και με όργανο γυμναστικής το σώμα σου. Πατώντας στο "Πρόγραμμα", στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Cross Training.
    18:00 to 19:00

Wednesday

  • Pilates για εγκύουςΤο γεγονός ότι είσαι έγκυος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι σταματάς και να ασκείσαι. Η μέθοδος Pilates προσφέρει δύναμη και ευλυγισία σε όλο το σώμα και ειδικά αν είναι έγκυος: - Σε βοηθά να δυναμώσεις τον κορμό σου ώστε να έχεις μία πιο άνετη εγκυμοσύνη, με λιγότερους ή καθόλου πόνους στην μέση. - Συμβάλει στον καλύτερο έλεγχο των μυών της λεκάνης κατά τον τοκετό, κάνοντας το περίνεο δυνατό και ευλύγιστο, ώστε να προστατευτεί κατά τη διάρκεια της γέννας και να αποφευχθούν αργότερα συμπτώματα ακράτειας. - Συμβάλει σε ένα πιο αποδοτικό κυκλοφορικό, λεμφικό και αναπνευστικό σύστημα. - Βελτιώνει τη στάση του σώματος, διορθώνοντας τυχόν ανισορροπίες στην σπονδυλική  στήλη. Αν μάλιστα συνεχίσεις την εξάσκηση και μετά τον τοκετό, θα χάσεις πιο εύκολα τα κιλά της εγκυμοσύνης και θα αποκτήσεις ένα γερό σώμα με πιο επίπεδη κοιλία, λεπτότερη μέση, σφιχτούς γλουτούς και τονωμένα άκρα. Στο The Fitting Room τα groups είναι ολιγομελή (μέχρι 7 άτομα), ώστε η γυμνάστρια να επικεντρώνεται στις ανάγκες κάθε εγκύου ξεχωριστά, αν χρειαστεί. *Η συμμετοχή σου στο πρόγραμμα απαιτεί γραπτή συγκατάθεση του μαιευτήρα - γυναικολόγου σου. Πατώντας στο "Πρόγραμμα", στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Pilates. 12:00 to 13:00

Thursday

  • Pilates Mat

    Απόλυτη ισορροπία μυαλού και σώματος

    Τι προσφέρει Η μέθοδος Pilates βελτιώνει την δύναμη, την αντοχή, την ισορροπία, την ευλυγισία και τον συντονισμό, περιλαμβάνοντας ένα σύνολο ασκήσεων, οι οποίες αρχικά δημιουργήθηκαν για αποκατάσταση τραυματισμών. Οι ασκήσεις αυτές απαιτούν αυτοσυγκέντρωση και σωστές αναπνοές και ακολουθούν ένα λογικό σύστημα οργάνων όπως μπάλες και λάστιχα, που σκοπό έχουν να δυναμώσουν την πλάτη. Τα οφέλη των ασκήσεων είναι ευεργετικά για το σώμα και το μυαλό, αφού συγχρόνως μειώνουν το άγχος. Στην εκτέλεση των ασκήσεων δίνεται έμφαση στην ακρίβεια, την ευθυγράμμιση του σώματος, τη συνεχή ροή των κινήσεων και κυρίως στη σωστή αναπνοή. Που απευθύνεται Η μέθοδος Pilates απευθύνεται σε όλους, άσχετα με το πόσο γυμνασμένος ή όχι είναι κανείς, αποτελώντας την ιδανική άσκηση αφού ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων, από ανθρώπους που κάνουν καθιστική ζωή και εργασία, μέχρι αθλητές. Μπορεί επίσης να εφαρμοστεί με μεγάλη αποτελεσματικότητα και σε ειδικές παθήσεις (σκολίωση, κύφωση, οσφυαλγία, παθήσεις δίσκων, αυχενικό σύνδρομο) ή τραυματισμούς, από άτομα τρίτης ηλικίας, ακόμη και από εγκύους. Τα groups στο The Fitting Room είναι ολιγομελή (μέχρι 7 άτομα), ώστε η γυμνάστρια να μπορεί να επικεντρώνεται καλύτερα στις ανάγκες κάθε ασκούμενου. Μην ανησυχείς αν είναι η πρώτη σου φορά στην μέθοδο Pilates. Με λίγη καλή θέληση από την πλευρά σου και με μια καλή γυμνάστρια από την πλευρά μας, θα δεις ότι όλα γίνονται!  Πατώντας στο "Πρόγραμμα", στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Pilates Mat.

     

    17:00 to 18:00

Friday

  • Pilates για εγκύουςΤο γεγονός ότι είσαι έγκυος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι σταματάς και να ασκείσαι. Η μέθοδος Pilates προσφέρει δύναμη και ευλυγισία σε όλο το σώμα και ειδικά αν είναι έγκυος: - Σε βοηθά να δυναμώσεις τον κορμό σου ώστε να έχεις μία πιο άνετη εγκυμοσύνη, με λιγότερους ή καθόλου πόνους στην μέση. - Συμβάλει στον καλύτερο έλεγχο των μυών της λεκάνης κατά τον τοκετό, κάνοντας το περίνεο δυνατό και ευλύγιστο, ώστε να προστατευτεί κατά τη διάρκεια της γέννας και να αποφευχθούν αργότερα συμπτώματα ακράτειας. - Συμβάλει σε ένα πιο αποδοτικό κυκλοφορικό, λεμφικό και αναπνευστικό σύστημα. - Βελτιώνει τη στάση του σώματος, διορθώνοντας τυχόν ανισορροπίες στην σπονδυλική  στήλη. Αν μάλιστα συνεχίσεις την εξάσκηση και μετά τον τοκετό, θα χάσεις πιο εύκολα τα κιλά της εγκυμοσύνης και θα αποκτήσεις ένα γερό σώμα με πιο επίπεδη κοιλία, λεπτότερη μέση, σφιχτούς γλουτούς και τονωμένα άκρα. Στο The Fitting Room τα groups είναι ολιγομελή (μέχρι 7 άτομα), ώστε η γυμνάστρια να επικεντρώνεται στις ανάγκες κάθε εγκύου ξεχωριστά, αν χρειαστεί. *Η συμμετοχή σου στο πρόγραμμα απαιτεί γραπτή συγκατάθεση του μαιευτήρα - γυναικολόγου σου. Πατώντας στο "Πρόγραμμα", στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Pilates. 12:00 to 13:00
  • Cross Training

    Ανακάλυψε τα όρια σου!

    Γιατί να δουλεύουμε μεμονωμένες μυικές ομάδες, όταν μπορούμε να δουλεύουμε έχοντας ολόκληρο το σώμα σαν εργαλείο; Cross Training σημαίνει ολοκληρωμένη εκγύμναση με μίξη διαφορετικών ειδών γυμναστικής, που προσφέρουν αύξηση του μεταβολισμού, καύση λίπους και μυική ενδυνάμωση. Το Cross Training αποτελεί το ιδανικότερο πρόγραμμα άσκησης, αφού βελτιώνει την γενική φυσική κατάσταση, συνδυάζοντας αερόβιες ασκήσεις και ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης. Στο Cross Training δεν εστιάζουμε μόνο την δύναμη ή την αντοχή, αλλά στοχεύουμε στην βελτίωση και των 10 χαρακτηριστικών που ορίζουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης:
    • ακρίβεια
    • ισορροπία
    • συντονισμός
    • ευλυγισία
    • ευκαμψία
    • σθένος
    • αντοχή
    • ταχύτητα
    • ισχύς
    • δύναμη
    Οι ασκήσεις, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν τρέξιμο, σχοινάκι, κάμψεις, έλξεις, γυμναστική εδάφους, άρσεις θανάτου, καθίσματα, μετακινήσεις φορτίων και χρήση του TRX και των Lebert Equalizer και Buddy System. Το Cross Training απευθύνεται σε κάθε υγιή, χωρίς μυοσκελετικά προβλήματα (μέση, γόνατα), ασκούμενο και σε κάθε ηλικία. Ανακάλυψε τα όρια σου με μοναδικό αντίπαλο τον χρόνο και με όργανο γυμναστικής το σώμα σου. Πατώντας στο "Πρόγραμμα", στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Cross Training.
    18:00 to 19:00

Sunday

  • Outdoor TrainingΑν τα πρωινά της Κυριακής σου φαίνονται βαρετά, κλείσε θέση στο Outdoor Training του The Fitting Room που πραγματοποιείται κάθε Κυριακή σε διάφορα σημεία της Αθήνας! Η προπόνηση διαρκεί 60’ και περιλαμβάνει 30’ τρέξιμο και 30’ ασκήσεις Cross Training. Σε περίπτωση που έχετε δηλώσει συμμετοχή αλλά οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την πραγματοποίηση ενός Outdoor Training, θα ενημερώνεστε έγκαιρα για την αναβολή του. Όταν ο καιρός είναι κρύος, καλό είναι να φοράτε ένα ισοθερμικό μπλουζάκι και σκούφο. Σε περιόδους έντονης ηλιοφάνειας και ζέστης, είναι απαραίτητο να φοράτε καπέλο και γυαλιά. Επίσης:
    • Καλό είναι να έχετε μαζί σας χαρτομάντηλα και ένα μπουκαλάκι νερό.
    • Να μην έχει προηγηθεί βαρύ γεύμα τουλάχιστον 2 ώρες πριν την προπόνηση.
    • Επειδή στα σημεία προπόνησης δεν υπάρχουν τουαλέτες ή αποδυτήρια, καλό είναι να είστε ανάλογα προετοιμασμένοι.
    • Το κινητό, τα κλειδιά, το πορτοφόλι ή οποιοδήποτε άλλο προσωπικό αντικείμενο, θα πρέπει να το έχετε πάνω σας κατά την διάρκεια της προπόνησης, αφού χώρος αποθήκευσης δεν υπάρχει.
    Η συμμετοχή κοστίζει 5€ και για να κλείσετε θέση μπορείτε να το δηλώσετε τηλεφωνικά στο 210 72 54 310 ή στέλνοντας μήνυμα στην σελίδα του The Fitting Room στο Facebook.
    11:00 to 12:00 Κυριακή 5 Απριλίου: Εθνικός Κήπος
MonTueWedThuFriSatSun
11:00
12:00
17:00
18:00