Group Training - thefittingroom.gr

Outdoor Training

Outdoor-training-for-site

Αν τα πρωινά της Κυριακής σου φαίνονται βαρετά, κλείσε θέση στο Outdoor Training του The Fitting Room που πραγματοποιείται κάθε Κυριακή σε διάφορα σημεία της Αθήνας!

Η προπόνηση διαρκεί 60’ και περιλαμβάνει 30’ τρέξιμο και 30’ ασκήσεις Cross Training.

Σε περίπτωση που έχετε δηλώσει συμμετοχή αλλά οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την πραγματοποίηση ενός Outdoor Training, θα ενημερώνεστε έγκαιρα για την αναβολή του.

Όταν ο καιρός είναι κρύος, καλό είναι να φοράτε ένα ισοθερμικό μπλουζάκι και σκούφο. Σε περιόδους έντονης ηλιοφάνειας και ζέστης, είναι απαραίτητο να φοράτε καπέλο και γυαλιά.

Επίσης:

  • Καλό είναι να έχετε μαζί σας χαρτομάντηλα και ένα μπουκαλάκι νερό.
  • Να μην έχει προηγηθεί βαρύ γεύμα τουλάχιστον 2 ώρες πριν την προπόνηση.
  • Επειδή στα σημεία προπόνησης δεν υπάρχουν τουαλέτες ή αποδυτήρια, καλό είναι να είστε ανάλογα προετοιμασμένοι.
  • Το κινητό, τα κλειδιά, το πορτοφόλι ή οποιοδήποτε άλλο προσωπικό αντικείμενο, θα πρέπει να το έχετε πάνω σας κατά την διάρκεια της προπόνησης, αφού χώρος αποθήκευσης δεν υπάρχει.

Η συμμετοχή κοστίζει 5€ και για να κλείσετε θέση μπορείτε να το δηλώσετε τηλεφωνικά στο 210 72 54 310 ή στέλνοντας μήνυμα στην σελίδα του The Fitting Room στο Facebook.

Cardio & Stretching

Cardio & Stretching

Ένα πρόγραμμα γυμναστικής για όλες τις ηλικίες και τα επίπεδα φυσικής κατάστασης.

Περιλαμβάνει ασκήσεις stretching (διατάσεις) που βελτιώνουν την ευλυγισία και μας προστατεύουν από τραυματισμούς, σε συνδυασμό με αερόβιες ασκήσεις που μας βοηθούν να βελτιώσουμε την φυσική μας κατάσταση.

Η καλύτερη επιλογή για μια καθημερινότητα γεμάτη ευεξία!

Pilates Mat

Group Pilates Mat

Απόλυτη ισορροπία μυαλού και σώματος

Τι προσφέρει

Η μέθοδος Pilates βελτιώνει την δύναμη, την αντοχή, την ισορροπία, την ευλυγισία και τον συντονισμό, περιλαμβάνοντας ένα σύνολο ασκήσεων, οι οποίες αρχικά δημιουργήθηκαν για αποκατάσταση τραυματισμών. Οι ασκήσεις αυτές απαιτούν αυτοσυγκέντρωση και σωστές αναπνοές και ακολουθούν ένα λογικό σύστημα οργάνων όπως μπάλες και λάστιχα, που σκοπό έχουν να δυναμώσουν την πλάτη. Τα οφέλη των ασκήσεων είναι ευεργετικά για το σώμα και το μυαλό, αφού συγχρόνως μειώνουν το άγχος. Στην εκτέλεση των ασκήσεων δίνεται έμφαση στην ακρίβεια, την ευθυγράμμιση του σώματος, τη συνεχή ροή των κινήσεων και κυρίως στη σωστή αναπνοή.

Που απευθύνεται

Η μέθοδος Pilates απευθύνεται σε όλους, άσχετα με το πόσο γυμνασμένος ή όχι είναι κανείς, αποτελώντας την ιδανική άσκηση αφού ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων, από ανθρώπους που κάνουν καθιστική ζωή και εργασία, μέχρι αθλητές. Μπορεί επίσης να εφαρμοστεί με μεγάλη αποτελεσματικότητα και σε ειδικές παθήσεις (σκολίωση, κύφωση, οσφυαλγία, παθήσεις δίσκων, αυχενικό σύνδρομο) ή τραυματισμούς, από άτομα τρίτης ηλικίας, ακόμη και από εγκύους.

Τα groups στο The Fitting Room είναι ολιγομελή (μέχρι 7 άτομα), ώστε η γυμνάστρια να μπορεί να επικεντρώνεται καλύτερα στις ανάγκες κάθε ασκούμενου.

Μην ανησυχείς αν είναι η πρώτη σου φορά στην μέθοδο Pilates. Με λίγη καλή θέληση από την πλευρά σου και με μια καλή γυμνάστρια από την πλευρά μας, θα δεις ότι όλα γίνονται! 

Πατώντας στο “Πρόγραμμα”, στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Pilates Mat.

 

Cross Training

Group-Cross-Training

Ανακάλυψε τα όρια σου!

Γιατί να δουλεύουμε μεμονωμένες μυικές ομάδες, όταν μπορούμε να δουλεύουμε έχοντας ολόκληρο το σώμα σαν εργαλείο; Cross Training σημαίνει ολοκληρωμένη εκγύμναση με μίξη διαφορετικών ειδών γυμναστικής, που προσφέρουν αύξηση του μεταβολισμού, καύση λίπους και μυική ενδυνάμωση.

Το Cross Training αποτελεί το ιδανικότερο πρόγραμμα άσκησης, αφού βελτιώνει την γενική φυσική κατάσταση, συνδυάζοντας αερόβιες ασκήσεις και ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης. Στο Cross Training δεν εστιάζουμε μόνο την δύναμη ή την αντοχή, αλλά στοχεύουμε στην βελτίωση και των 10 χαρακτηριστικών που ορίζουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης:

  • ακρίβεια
  • ισορροπία
  • συντονισμός
  • ευλυγισία
  • ευκαμψία
  • σθένος
  • αντοχή
  • ταχύτητα
  • ισχύς
  • δύναμη

Οι ασκήσεις, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν τρέξιμο, σχοινάκι, κάμψεις, έλξεις, γυμναστική εδάφους, άρσεις θανάτου, καθίσματα, μετακινήσεις φορτίων και χρήση του TRX και των Lebert Equalizer και Buddy System.

Το Cross Training απευθύνεται σε κάθε υγιή, χωρίς μυοσκελετικά προβλήματα (μέση, γόνατα), ασκούμενο και σε κάθε ηλικία.

Ανακάλυψε τα όρια σου με μοναδικό αντίπαλο τον χρόνο και με όργανο γυμναστικής το σώμα σου.

Πατώντας στο “Πρόγραμμα”, στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Cross Training.

Yoga

Group Yoga

Ισορροπία σώματος και νου!

Δύσκολο να περιγραφεί με λόγια. Ίσως από τα λίγα προγράμματα που πρέπει να δοκιμάσεις για να καταλάβεις τα οφέλη του. Ιδανικό για να βρεις την ισορροπία σώματος και νου μέσα από ασκήσεις που βελτιώνουν το αναπνευστικό και το κυκλοφορικό, ενώ τονώνουν τους μύες και χαλαρώνουν το νευρικό σύστημα.

Σημείωση: Το μάθημα της Yoga δεν πραγματοποιείται προς το παρόν. 

 

Pilates για εγκύους

Group Pilates Pregnant

Το γεγονός ότι είσαι έγκυος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι σταματάς και να ασκείσαι.

Η μέθοδος Pilates προσφέρει δύναμη και ευλυγισία σε όλο το σώμα και ειδικά αν είναι έγκυος:

Σε βοηθά να δυναμώσεις τον κορμό σου ώστε να έχεις μία πιο άνετη εγκυμοσύνη, με λιγότερους ή καθόλου πόνους στην μέση.

– Συμβάλει στον καλύτερο έλεγχο των μυών της λεκάνης κατά τον τοκετό, κάνοντας το περίνεο δυνατό και ευλύγιστο, ώστε να προστατευτεί κατά τη διάρκεια της γέννας και να αποφευχθούν αργότερα συμπτώματα ακράτειας.

Συμβάλει σε ένα πιο αποδοτικό κυκλοφορικό, λεμφικό και αναπνευστικό σύστημα.

– Βελτιώνει τη στάση του σώματος, διορθώνοντας τυχόν ανισορροπίες στην σπονδυλική  στήλη.

Αν μάλιστα συνεχίσεις την εξάσκηση και μετά τον τοκετό, θα χάσεις πιο εύκολα τα κιλά της εγκυμοσύνης και θα αποκτήσεις ένα γερό σώμα με πιο επίπεδη κοιλία, λεπτότερη μέση, σφιχτούς γλουτούς και τονωμένα άκρα.

Στο The Fitting Room τα groups είναι ολιγομελή (μέχρι 7 άτομα), ώστε η γυμνάστρια να επικεντρώνεται στις ανάγκες κάθε εγκύου ξεχωριστά, αν χρειαστεί.

*Η συμμετοχή σου στο πρόγραμμα απαιτεί γραπτή συγκατάθεση του μαιευτήρα – γυναικολόγου σου.

Πατώντας στο “Πρόγραμμα”, στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Pilates.

Massage

Massage

Massage

Θες να αποβάλλεις το stress της εβδομάδας ή να απαλλαγείς από τους ενοχλητικούς πόνους που σε ταλαιπωρούν;

Διάλεξε ανάμεσα σε Total Body Restoration ή Anti Stress και νιώσε τα ευεργετικά οφέλη του Massage από την πρώτη κιόλας επίσκεψη.

Ανάλογα με τον χρόνο που διαθέτεις ή τις ανάγκες σου, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 30′ ή 60′ επίσκεψη. Η επιλογή είναι δική σου!

Πατώντας στο “Πρόγραμμα”, στο επάνω μέρος του site,  μπορείς να βλέπεις σε εβδομαδιαία βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες του Massage.